krótka, wieczorna rozmowa rodziców z córką

Estera – świeżo przebudzona z długiej, popołudniowej drzemki. Ojciec – zajęty klepaniem w komputer.

– Tato, zobacz, mam błoto na brzuchu!
– ?
– No, bo byłyśmy na spacerku i Esme mi nie powiedziała, żeby nie wchodzić w błoto i weszłam i mi kalosze spadły! (wielki uśmiech) Było fajnie!
– No ja myślę!
– No! I musiałam się rozebrać!
– Na dworze?
– Nie. W domu, w sieni. I całą kurtkę mam w błocie i ona teraz jest w sieni!

Matka – siedząca tuż obok przy stole:
– Nie jest już w sieni, wrzuciłam ją do pralki i się pierze.
– Mamo, w kieszeni są dżdżownice.

KURTYNA

Ten wpis został opublikowany w kategorii codzienność. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

